No Trends for Boomer
Kim Ki-hyun, yang dilahirkan pada tahun 1945, berasa benar-benar asing dan hanyut di tengah-tengah generasi muda 'MZ' yang pakar dalam dunia digital. Maka, bermulalah sebuah perjalanan adaptasi yang kekok, melucukan, namun penuh dengan saat manis dan pahit.