The Song Inquisitor
Mengisahkan pada zaman Dinasti Song Selatan, ketika pegawai penyiasat Song Ci menghadapi bahaya semasa melakukan rondaan. Secara tidak sengaja, dia bertemu dengan artis teater Nanyue, Zhao Zhiting, Wang Ling, dan penari He Wennin. Empat individu dengan latar belakang berbeza ini melalui proses kerjasama dan persefahaman. Dengan menggunakan kaedah penyiasatan seperti soal siasat dan bedah siasat, mereka berjaya menyelesaikan empat kes pembunuhan, membersihkan nama mangsa, dan menegakkan keadilan bagi yang hidup.