The Cross-Dressed Union
Dibebani negara yang tidak lagi berdaya selepas pembersihan besar oleh pemerintah terdahulu, maharaja baharu Yan Lin menghadapi krisis dalam dan luar negeri. Demi melindungi Nan Chenxiao, anak jeneral yang menyamar sebagai wanita, dan Rui Yu yang berkhidmat di istana sebagai lelaki, Yan Lin mengatur perkahwinan antara mereka, berharap munculnya satu pemboleh ubah baharu dalam keadaan terdesak. Melalui ujian bersama dan perjalanan hidup-mati, kedua-duanya saling membongkar rahsia, menyalakan cinta terpendam, dan akhirnya membantu Yan Lin membawa era kemakmuran.