Villa Kristal
Apabila seorang tokoh yang terkenal dijumpai mati di dalam kompleks pangsapuri tersebut, Hani membahagikan masa antara sessi gym dan sessi minuman "juice bar" bersama dengan para isteri kedua dan perempuan simpanan, bagi merungkai pembunuhan tersebut. Hani perlu berhati-hati agar mereka tidak akan perasan bahawa Hermes miliknya hanyalah sekadar dari Petaling Street.