Secret Files of XSA
"Azure-1" projek merupakan satu projek penyelidikan saintifik bertaraf dunia. Namun, agensi perisik asing SAD telah merancang untuk mensabotajnya, manakala Shura yang dikawal oleh negara Sapeng pula ingin mencuri teknologi teras projek tersebut. Pegawai keselamatan negara Huo Min bersama pasukannya berjaya menggagalkan rancangan jahat SAD dan membongkar strategi penyusupan Shura. Akhirnya, mereka berjaya membawa pengkhianat dan pengintip ke muka pengadilan.