Spring Burning
Pada era 80-an, Lu Ran, seorang mahasiswi bijak dan tegas, dipaksa berkahwin oleh bapa saudara dan ibu saudaranya demi wang hantaran yang tinggi—dengan lelaki pendek, miskin, hodoh, mempunyai anak, dan kaki pukul! Namun, Lu Ran menolak takdir dan melarikan diri tanpa ragu. Tak disangka, dalam perjalanan melarikan diri, dia secara tidak sengaja ‘melekat’ pada seorang lelaki yang tinggi, kacak, dan lembut hati—yang ternyata adalah tunangnya sendiri?!