SNAKER IN GOLEND
Sekolah tempat tuan lelaki Xiaoya berada telah hidup dengan memburu syaitan dari generasi ke generasi. Beribu-ribu tahun yang lalu, seekor ular gergasi dengan sembilan kepala, dengan cahaya emas, sering berubah menjadi seorang wanita cantik, untuk kejahatan di dunia, mendakwa sebagai wanita ular emas. Akhirnya, Nanhua, tuan syaitan, mengalahkan Lady Golden Snake dan memenggal kepalanya sebagai pertukaran untuk keamanan. Walau bagaimanapun, mayat wanita ular emas itu telah mati, aura itu tidak dimusnahkan, dan ramalan kelahiran semula raja syaitan ditinggalkan sebelum kematiannya. Selepas bencana selama beribu-ribu tahun, menjaga kekacauan kuil syaitan wanita Ular Emas, syaitan hantu misteri akan menghalang pedang wanita Ular Emas dicuri, menghasilkan kuasa roh wanita Ular Emas. Syaitan kecil bernama Qu Ling diarah dalam bahaya, memikul tanggungjawab memulihkan pedang, tetapi Qu Ling Ling lemah, mesti mencari Pavilion Pedang Diraja untuk menyerahkan ular emas itu supaya Tuan jantan berpihak kepada kecil Qu Ling bersama-sama untuk mencari pedang.