Go Up Against The Immortal
Chen Yuanqi, seorang pemuda dari keluarga miskin, berkorban demi menyokong kekasihnya belajar, namun dikhianati hingga jatuh ke jurang maut. Dia tersedar dengan kuasa dewa dan bersumpah untuk mengubah takdir. Bersama seorang gadis suci yang dingin, kakak jelita dari kaum iblis, dan puteri kecil dari kaum roh, dia menempuh jalan dendam: menumbangkan keluarga bangsawan, menghancurkan ajaran sesat, dan menentang hukum langit. Saat dunia berada di ambang bahaya, dia mengorbankan dirinya demi memutus belenggu takdir, memperjuangkan peluang ajaib bagi seluruh makhluk.