Alex mempunyai keluarga yang cukup harmoni dan telah berkahwin selama 10 tahun. Dia seorang playboy berkarisma yang memimpin gaya hidup jet-setting, mengembara dari bandar ke bandar untuk tugasnya sebagai juruukur arkitek. Dia mempunyai banyak hubungan dengan wanita yang berbeza, menerima pendekatan tanpa rentetan untuk hubungan. Walau bagaimanapun, apabila dia mendapati bahawa Nadine ialah isteri kepada pelabur terkemuka, Alex menjadi tertarik dan mencabar dirinya untuk memenanginya. Dia tidak tahu bahawa keputusan ini akan menjeratnya dalam urusan yang berbahaya. Nadine menjadi ancaman sebenar kepada Alex dan keluarganya.