Ia memberitahu bahawa di kereta bawah tanah cincin sebuah bandar tertentu, Saudara Dao, Gao Fei, Han Xiao dan lain-lain mengalami kemalangan pelik, jatuh ke kedalaman tanah, dan diserang oleh raksasa besar. Untuk melarikan diri, semua orang sangat panik pada mulanya, sehingga rakan sepasukan mereka terbunuh satu demi satu, mereka menyakitkan, bersatu, dan berjuang melawan raksasa bersama-sama, dan akhirnya berjaya melarikan diri. Seluruh ceritanya indah dan tegang, iramanya ketat, dan terdapat beberapa elemen lucu dan komedi, yang menjadikan keseluruhan cerita kelihatan lebih baik, terutamanya menunjukkan reaksi yang berbeza dari orang yang mempunyai identiti dan keperibadian yang berbeza dalam menghadapi bencana tiba-tiba, serta hubungan dan emosi antara orang-orang dalam bencana itu.