Beating Again
Kang Min-ho ialah seorang pakar pelaburan berpengalaman yang bekerja di Gold Partners, yakni sebuah syarkat kewangan terbesar di dunia. Meskipun dia mempunyai taraf sosial yang tinggi dan tampil menawan, hakikatnya dia ialah seorang ketua yang bersifat dingin lagi kejam. Dalam usaha untuk menggapai kedudukan tertinggi hirarki syarikat, banyak perusahaan dan pekerja yang telah mangsa korbannya. Walau bagaimanapun, banyak faktor yang membentukkan sifat kejam Minhao. Pada 25 tahun yang lalu, satu perubahan yang besar telah berlaku pada keluarganya yang menyaksikan pak cik Min-ho merampas syarikat yang ditinggalkan oleh ayahnya. Sejak itu, Min-ho telah didapati menghadapi penyakit kardiomiopati terdilat yang mungkin akan meragut nyawanya pada bila-bila masa. Demi menyempurnakan misi membalas dendam terhadap pak ciknya, Min-ho telah bersungguh-sungguh tetapi tersungkur akibat penyakitnya.