Tasteful Thailand
Sebuah pengembaraan untuk mencari rasa Thailand yang sebenar. Melalui sentuhan mahir cef tempatan, kami menyelami kisah-kisah yang berbisik antara tanah dan musim di mana makanan menjadi jendela kepada asal-usulnya, budaya, dan jiwa.