Lost Track of Time
Sebaik sahaja dia membuka matanya, sepuluh tahun angin berdarah menggerakkan hati Lu An Ran. Di dunia ini, bunga pic masih ada, tetapi dia dilahirkan semula dengan kebencian dan tidak lagi tidak bersalah. Orang yang tidak berjaya yang berdiri di haluan kapal dan yang belum menjadi syaitan, lelaki muda yang telah mengembara gunung dan dicintai sepanjang hidupnya, apabila mereka sekali lagi berdiri di persimpangan jalan, bagaimana Lu Seorang Ran pilih?