Nezha: Return of the Magic Boy
Raja Naga dan Raja Naga dari Empat Laut memaksa Li Jing untuk menyerahkan Ne Zha dengan membanjiri Chen Tang Pass. Ne Zha membunuh diri dan tubuhnya mati. Taiyi ingin membina sebuah kuil untuk membantunya hidup semula.
Taois Lampu Terbakar memberikan Li Jing Pagoda Linglong, mengatakan bahawa Nezha akan dimakan oleh hati jahat jika dia menerima penyembahan secara sia-sia. Li Jing tidak sanggup membiarkan Ne Zha sesat dan memutuskan untuk memusnahkan kuil tersebut untuk menyebabkan Ne Zha salah faham, dan ibu Li bersama Taiyi secara rahsia menyembah tablet peringatan Ne Zha. Apabila Raja Naga datang untuk kebangkitan Nezha, semua orang ditekan di bawah pagoda. Salah faham antara bapa dan anak semakin mendalam, mereka saling bertarung tetapi juga harus berjaga-jaga terhadap serangan naga dan raksasa di dalam pagoda, sehingga mereka memutuskan untuk melupakan dendam dan melarikan diri dari tempat berbahaya tersebut.