The Oasis
"The Oasis" adalah rancangan realiti permainan strategi permainan, pandangan dunia plot baru dalam seni bina permainan, dan pengalaman permainan mendalam baru. Enam pemain rakan selebriti, secara tidak sengaja log masuk ke Pulau Ikan misterius. Mereka akan menghabiskan 10 hari dan 10 malam bersama di sini, bukan sahaja menyesuaikan diri dengan peraturan operasi yang sama sekali berbeza dari dunia nyata, tetapi juga menyelesaikan misi misteri yang mencabar.