Love That Shines Like a Star
Ketika remaja, Liang Yimo dengan baik hati menyelamatkan CEO Leng Group yang cedera, Leng Yechen. Leng Yechen jatuh cinta pandang pertama kepadanya dan meninggalkan tanda kenangan. Namun, tanda itu dicuri oleh rakan sebiliknya yang tamak, Su Manxue. Secara tidak sengaja, pembantu rumah keluarga Leng tersalah bawa Su Manxue pergi.