Bravo 650
Social Squad 650 (Wang Sulong, Xu Zhisheng, Li Xueqin, Li Jiaqi) telah menubuhkan syarikat team-building "Big Face," mengambil pelbagai projek dalam industri. Mereka menggunakan gaya kumpulan yang paling kreatif, lucu, dan berkesan untuk menjalankan aktiviti dengan penuh imaginasi. Matlamat mereka adalah untuk menjadi pusat team-building terunggul dalam industri hiburan. Jika anda tidak dapat membayangkannya, jangan risau - 650 pasti boleh merealisasikannya!