She Behind, I Before
Wartawan Zhou Daizi hilang semasa menyiasat rahsia gelap Kumpulan Hiburan Qiansheng. Adiknya, Zhou Dailing, menyamar sebagai Daizi untuk meneruskan siasatan dan berjaya mendedahkan kegiatan haram di sebalik Qiansheng Entertainment. Bersama detektif Yu Pengliang, Zhou Dailing menyiasat lebih mendalam dan mendapati bahawa Qiansheng Entertainment hanyalah topeng untuk dalang K Group. Akhirnya, K Group dimusnahkan, dan kedua-dua adik-beradik itu kembali bersatu.