Beyond The Loop
Mu Yunqing dan isterinya Yu Yingwan terbunuh demi melindungi perintah ketua kota. Namun, Yu Yingwan terjaga dan mendapati dirinya telah dilahirkan semula, sementara Mu Yunqing kini membencinya. Untuk mencari dalang sebenar, Yu Yingwan tetap tinggal di kediaman ketua kota, melawan helah dengan helah sehingga dia menyedari Mu Yunqing juga telah bereinkarnasi. Saat musuh di balik tabir mula bergerak, mampukah mereka mengubah takdir yang tragis ini?