Insect Totem
Pan Jun, keturunan doktor terkenal dari Dewan Perubatan Chong Cao, bertemu dengan keturunan yang berasal dari lima keluarga besar daripada suku kaum Chong. Mereka menemui jejak menuju ke harta karun yang tersembunyi di dalam suku kaum Chong. Dalam perjalanan untuk mendapati harta karun ini, mereka menjalani pelbagai pengembaraan yang membawa mereka mendedahkan rahsia di sebalik harta karun ini sejak dua puluh tahun lalu.