I Am The Years You Are The Stars
Drama ini mengisahkan gadis yang menghidapi penyakit pelik, Jin Xiaoyu berkenalan dengan pereka fesyen misteri, Jiang Baiju dalam kemalangan bas yang luar biasa. Mereka berdua saling membahagiakan dan bercinta ketika mencari kebenaran kes yang misteri ini.