The Shoufu Can Read Mind
Blogger gourmet Shen Zhihuan telah mengembara ke badan Shen Zhihuan, isteri Xu Yanqing, ketua pembantu Dinasti Dasui. Mereka telah berkahwin selama setengah tahun. Bagaimanapun, nasibnya menurut catatan sejarah, Xu Yanqing sebagai ketua pembantu ialah seorang kejam, dan digantung hingga mati oleh pemberontak pada usia 30 tahun. Shen Zhihuan ingin melepaskan diri dari cengkaman, tetapi dia melibatkan diri semakin dalam. Xu Yanqing yang pernah menganggap dia seorang yang keji, juga beransur-ansur melihat hatinya dengan jelas dan berubah. Namun begitu, pergelutan mahkamah di belakang mereka mengakibatkan mereka berdua dalam situasi yang bahaya...