Love Playlist S4
Now, Jae In is the fourth-grader, and busy with her graduation exhibition. She happened to meet her ex Yoon, that she wished not to meet up in the class. Ironically and dramatically, these two kept getting in each other's way. Hyun Seung and Ji Won, who experienced a breakup, now enjoy their relationship as the representative Campus Couple in university. ​At the same time, Ha Neul still has a crush on Pu Reum while acts like there is nothing going on since his asking out a year ago. Ji Min, the first grader, met Ha Neul at his blind date, that she met at the testing site 2 years ago.