Wild & Fiery
Dua puluh tahun lalu, bayi waris keluarga Mu ditukar secara rahsia. Anak lelaki sebenar, Shen Jibai, membesar dalam kemiskinan dan bahaya. Sementara itu, Mu Zhiyu, anak perempuan palsu keluarga Mu, pulang sebagai pelelong terkenal untuk merampas kembali rumah lelong daripada ibu tirinya, Xu Mingzhu. Ibu tiri itu menggunakan Shen Jibai untuk mendekati Mu Zhiyu. Dalam permainan kuasa dan tipu daya, mereka saling berdepan dan akhirnya bekerjasama untuk membalas dendam.