Lies for Love
Bekas isteri suaminya yang kini menjadi penyiasat persendirian, kekasih gelap (mistress) suaminya, dan seorang lagi mangsa yang senasib—empat wanita ini kini bersatu demi dendam. Mereka merancang sebuah konspirasi nekad untuk menghumban si 'iblis' (Jiang Chen) ke lembah kehancuran. Namun, apabila pemburu bertukar menjadi mangsa, bermulanya sebuah permainan licik yang mempertaruhkan identiti, memori, dan pembalasan yang penuh darah.