Legal Boy
Sebuah kekayaan luar biasa tiba-tiba muncul! Pekerja migran Li Gouwa melangkah ke dunia golongan kaya, bukan untuk kemewahan, tetapi demi menuntut keadilan untuk saudaranya. Namun, dia tidak menyangka akan terjerat dalam satu pembunuhan yang dirancang dengan teliti. Kehadirannya mencetuskan perang pewaris dalam Kumpulan Dongcan, di mana tiga beradik Zhang saling bersaing dan berkomplot demi merebut harta keluarga. Berpura-pura lemah sambil menyembunyikan kebolehannya, Li Gouwa menyusup ke dalam pusaran konspirasi. Berhadapan dengan lawan yang ganas, dia bertahan seperti pejuang sejati, bangkit semula setiap kali dijatuhkan. Akhirnya, demi keadilan, dia menumbangkan golongan atasan dan membongkar perangkap maut.