The Life of the White Fox
A fox demon who named Baixiao used a magic pearl to cultivate in seclusion and only a few days later, he would be be able to complete his cultivation. However, Xiakui, the impudent girl, falls on him. Bai Xiao was not only interrupted, but also sent to the pet hospital as a Samoyed. The precious pearl was also taken away by xiakui, who planned to sell it as a fake antique in her online shop. Bai Xiao chased Xiaokui to her house and found the pearl used Xiaokui as the host. He wanted to kill Xiakui to get the Pearl, but was tempted by the braised pork made by Xiakui. At this time, the world in front of Bai Xiao's eyes surprised him. Not only the braised pork which has never been seen before, but also the electric lamp and microwave oven are completely beyond his experience. Originally Bai Xiao was a fox demon in the Tang Dynasty. When he woke up, the world became totally different. this is the encounter of the magic tricks from Tang Dynasty and the morden society and the huge change even makes Baixiao, the aloof white fox, become panic. Xiaokui found out his curiousity and fear and won herself a few more days to live so that she can confess her love to her senior. However, what makes these two people can't imagine is that the presence of the Pearl had quietly activated countless strange spirits in the cold urban jungle, and they came to disturb the city one after another. In order not to be robbed, Bai Xiao is forced to be Xiaokui's bodyguard. A cold faced young fox of Tang Dynasty, a cute and greedy girl, were forced to live together, experiencing the most bizarre plot and the warmest feelings in the metropolis.