The Palace Stewardess
The Palace Stewardess mengisahkan Zhao Ai, putera kedua yang pulang ke Nanshao selepas menjadi tebusan, dan Wu Zhenzhen, seorang yatim piatu yang memasuki istana dengan menyamar sebagai anak bangsawan palsu demi membalas dendam atas kematian ibunya. Hubungan mereka yang pada awalnya penuh curiga bertukar menjadi kepercayaan setelah melalui pelbagai ujian hidup dan mati. Akhirnya, Zhao Ai berjaya membersihkan istana dan memulihkan ketertiban pemerintahan, manakala Wu Zhenzhen bangkit menjadi ketua Jabatan istana yang mengetuai Enam Jabatan Istana. Mereka melindungi masa depan keluarga dan negara bersama-sama.