Genius comes First
Li Yanhao, seorang pelajar tahun pertama, membela kebenaran tetapi dituduh sebagai "pervert" oleh mangsa yang tidak benar, Li Jiatong, merosakkan reputasinya di kampus. Dalam kebingungannya, dia bertemu semula dengan teman zaman kanak-kanaknya, Yu Lan, yang sedang menganjurkan festival filem kampus dan membentuk pasukan untuk membuat filem pendek. Walaupun pasukan itu penuh dengan pemula, projek baru ini memberi Li Yanhao arah hidup yang segar.