Drama ini mengisahkan tentang wanita yang berwibawa Ruonan dikhianati oleh artis kontraknya Song Zihao dan pekerja-pekerja lain. Kerjayanya mengalami kegagalan dalam sekelip mata. Sebagai seorang wanita yang tidak pernah berputus asa untuk berjuang, Ruonan bersumpah untuk kembali dengan kerjayanya. Dia bertungkus lumus memuja semula artis baru Sida . Semama Ruonan membina kerjayanya, dia bertemu dengan seorang CEO Ji Mo, yang mempunyai personaliti yang lembut tetapi sangat menyindir dalam personaliti. Kedua-duanya mempunyai penyembuhan dan perasaan yang unik antara satu sama lain...