Dream in the Mirror
Pengamal perubatan pengembara, Zhao Qingqing, mati tragis, tapi rohnya secara tak sengaja terikat dengan badan anak perempuan seorang jeneral, Su Nanyan, melalui satu cermin yang ajaib. Su Nanyan, yang kebetulan lahir pada tarikh yang sama dan punya takdir serupa dengan Zhao Qingqing, sebenarnya ada kaitan rapat dengan kematian Zhao. Dengan kepakaran bertarung Su Nanyan dan kecerdikan Zhao Qingqing, dua jiwa ini berkongsi satu badan untuk memulakan misi balas dendam di dunia politik.