Time Raiders
Pemilik kedai antik, Wu Xie, secara tidak sengaja menemui sebuah manuskrip sutera misteri. Bapanya saudara, Wu Sanxing, mendapati terdapat peta enigma yang tersembunyi di dalamnya. Untuk mencari pemilik manuskrip yang hilang, Wu Sanxing membentuk satu pasukan ekspedisi bersama Wu Xie, Panzi, Zhang Qiling, dan Da Kui. Mereka menuju ke lokasi yang ditandakan pada peta tersebut. Dalam perjalanan, Wu Xie bertemu Wang Pangzi, seorang lagi pengembara. Berdepan cabaran yang mengancam nyawa serta serangan makhluk misteri, pasukan itu bergantung kepada kerjasama, kepintaran, dan keberanian untuk terus hidup. Di bawah tanah yang dalam, mereka menemui seekor ikan gangsa dengan corak sisik ular,penemuan yang tanpa diduga membongkar masa lalu tersembunyi Wu Sanxing.