Royal Secret Inspector Joy
Kisah ini tentang siasatan kes rasuah pegawai kerajaan oleh kakitangan kerajaan yang malas dan pakar cungkil maklumat yang suka menyibuk. Ini sebuah komedi lucu tentang penyiasatan misteri besar.