The Origin of Eternity
Qing Huan adalah sekuntum bunga iris di tepi Sungai Wangchuan, dan diilhamkan oleh dewa Bai Ze secara tidak sengaja. Kedua-duanya bercinta tetapi mengalami beberapa kali penjelmaan semula. Dalam kehidupan yang ketiga, Bai Ze dan Qing Huan merasai cinta yang mempunyai kegembiraan, kepahitan dan kebencian.