The Perfect Husband In The Mirror
Luo Weiqi dan suaminya, Meng Yingchao, telah berkahwin selama tujuh tahun dan merasa hubungan mereka berada di persimpangan jalan. Selepas pertengkaran serius, suaminya yang sebelum ini bersikap acuh tak acuh tiba-tiba berubah menjadi apa yang boleh digambarkan sebagai "suami yang sempurna." Menghadapi perubahan drastis dalam tingkah laku suaminya, Luo Weiqi tidak dapat tidak mempersoalkan sama ada lelaki di hadapannya itu benar-benar suaminya..