Confess Your Love
Cerita ini mengisahkan tentang Lin Chen, seorang pelajar pasca siswazah di sekolah perubatan. Kakaknya, Lin Wan, seorang selebriti kelas D, jatuh koma akibat kemalangan. Untuk membantu kakaknya mempertahankan pekerjaannya, Lin Chen mengambil identitas kakaknya dan secara kebetulan bertemu semula dengan Lu Xun, lelaki yang dia sukai semasa zaman pelajar mereka.