My Beloved Wife
Forced into an arranged marriage with the delicate young lord Su Qingmo, General Mu Lingxi, a female warrior, embarks on a journey from obligation to true love. Despite being initially unfamiliar with each other, they become a harmonious and loving couple. Together, they navigate the challenges of their relationship and join forces to uphold justice.