The Fatal Letter
Ran Shu membesar di sebuah rumah anak yatim. Adik perempuannya , Ruyue, untuk diadopsi oleh seorang wanita kaya, dia melumpuhkan Ran Shu. Selepas itu, Ruyue menjadi selebriti besar. Kemudian, Ran Shu menikahi suaminya, Zhang Zeyi, seorang fotografer yang glamor. Mereka nampaknya menjadi pasangan yang mesra, tetapi sebenarnya, Zhang Zeyi memiliki kecenderungan kekerasan dalam rumah tangga. Ran Shu mencuba untuk melarikan diri dari cengkeramannya tetapi malah menemukan dirinya semakin dalam kesulitan. Barulah ketika adik perempuannya, Ruyue, merayu suaminya, Ran Shu akhirnya mendapatkan pembebasan. Namun, sebenarnya, segalanya sedang berlangsung sesuai rencana Ran Shu...