My Prince's First Love
Mo Linchuan, putera negara makanan besar, datang ke dunia 300 tahun kemudian kerana dia melarikan diri dari perkahwinan dan bersembunyi di dalam almari, dan menjadi presiden makanan. Namun, hidupnya diganggu oleh Su Fanfan, seorang pengawal yang dihantar oleh bapanya. Su Fanfan melancarkan pemburuan untuk Putera, yang pasti akan membawa Putera kembali ke negara makanan besar. Dalam proses mengejar saya antara Mo Linchuan dan Su Fanfan, Mo Linchuan jatuh cinta dengan pengawal kecil yang setia ini.