Love in the Crossfire
Dalam perang antara Kerajaan Sheng dan Yu, Sheng tewas. Sebelum mangkat, puteri Sheng meminta dayangnya, Ayue, menyamar sebagai dirinya, berkahwin untuk perdamaian, dan mencuri peta pertahanan Yu. Sementara itu, Putera Chu Ruheng dari Yu, dilabel “anak derhaka,” berusaha mencari kebenaran kematian ibunya. Seorang “puteri palsu” dan “putera terbuang” bertemu di istana berbahaya. Di tengah kecurigaan dan cinta, mereka berganding bahu untuk membongkar rahsia dan memperjuangkan kedamaian.