Betrayed Love
Guan Xin, the heir of a well-known clothing group, found out that her husband Shen Zhuo was cheating on her best friend Xu Jing at the 7th wedding anniversary dinner. She questioned her husband on the edge of a cliff and pretended to have amnesia and returned to collect evidence. Xu Jing always wanted Shen Zhuo to divorce and be with her. Zhuo has devoted himself to fighting for property, where will everyone on the cliff go?