Masih Ada Rindu
Syafika and Hakim got married without Syafika’s mother’s blessing. Due to that, her mother cut all ties with her. To make things worse, Hakim passed away not long after. But when she found out she was pregnant, she gained strength to keep going. Without her realizing, Hadi, her brother-in-law has feelings for her. Right after she gave birth to her child, Hadi proposed to her but her heart still belongs to Hakim.