Deadly Parasite
It tells the story of a group of prospective medical students who come to the research institute on an isolated island in the South Pacific and find a tentacle that has dried and revived the split. In the strange things that followed, the former mentors and friends were parasitic and killed one after another, close companions suspected and accused, unknown creatures continued to invade, and the protagonists fell into a desperate situation.