Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Season 2 PART1
A 34-year-old jobless man is reincarnated as Rudeus in a world of swords and magic. After a challenging journey to find his missing mother Zenith he gains fame and attends Ranoa University of Magic. There, he falls in love with his childhood friend, Sylphiette , and they start a new life together.