First Flight
The pioneering days in Siam (Thailand). Lieutenant Colonel Luang Kaj Yuthakarn was one of the first Thai soldiers which were sent to France to become a Pilot. When he returned, Siam was the first Asian country to open a aviation department where Thai pilots with a commision were able to become a pilot to fight in World War I.