Stellar Transformation S5
Qin Yu ascended into the world of immortals, demons and demons, met Liu Hanshu by chance, saw his former self in him, and decided to accept him as a disciple to teach him how to protect himself, but because of the relationship between the treasure star map and the Liu family and Jade Sword Sect, In the end, Liu Hanshu's death kicked off, Qin Yu embarked on the road of confrontation with powerful opponents, worked hard to make himself stronger, insisted on the righteous way in his heart, and wanted to protect the people he cared about. The three brothers flew up and parted. In order to find a good brother, Qin Yu embarked on a long journey to find out where Xiao Hei and Hou Fei are and whether they can meet again.