Bye 2020, Stand Up
"Bye 2020, Stand Up" is the first New Year's Eve ip created by Tencent Video and Xiaoguo Culture. Different from the regular atmosphere of the New Year's Eve, "Bye 2020, Stand Up" will take the talk show as the carrier, inviting guests from different circles to celebrate New Year's Eve with opinions! All frustrations in 2020 will be revealed here. Let all the bad things in 2020 go away, and welcome 2021 with love!