Jung Da-Yeon's Compulsory Course
Do you know the devil's laws that make the whole world get envious of angels of Victoria's Secret? In addition to pretty faces, good temperaments, 175cm tall, 61cm waistline, the angels must make their ratio that the top of the head to the belly: the belly to the sole of feet to 5 : 8. Buttocks should be strong like concrete, curves should be bulging and the perfect thigh muscles are important as well. But! Believe or not, every girl can own the devil figure of Victoria's Secret Angel!