The Fox's Summer SS1
Gu Chengze is the president of Gu’s Department Store Group and the adoptive son of Mrs.Gu. Mrs.Gu wanted her real son Gu Jinyun to take over the company, while Gu Jinyun made any mistakes. So Mrs.Gu ordered Chengze guiding Gu Jinyun in position. During this period, Gu Chengze met the fashion designer Li Yanshu who had a relationship with Gu Jinyun before.Gu Chengze recruits her into the company as a breakthrough, but then they two fall in love each other gradually. One day, Gu Jinyun saw Li Yanshu en-ter the company, he decided to pursue her again, but Li has no feelings for him. When Mrs.Gu heard of the incident, she strongly objected and demanded that Chengze isolate them, which brought Gu Chengze and Li Yanshu together.