At Eighteen
Choi Joonwoo is an 18-year-old boy who is used to being a loner. He is not good at expressing his emotions and doesn't try to establish rapport with others. But he has a cute and silly charm, and his life starts to change when he transfers to another school. Yoo Soobin is a top student as a result of her mother's ambition and extreme pressure. Without a clear dream and goal, she lives in a daze. Her real dream is to live independently. After she meets Joonwoo, her life gradually begins to change. Ma Hwiyoung is very handsome and gentlemanly, and everyone trusts him. But under his perfect appearance, he has an inferiority complex. He seems very tough, but he is actually very cowardly. When the transferee Choi Joonwoo appears, the iron wall he built slowly begins to crumble.